وبلاگ

دوره ها و ورکشاپ های تخصصی با ارائه مدرک YA ‏‎چیست؟ ‏‎

دوره ها و ورکشاپ های تخصصی با ارائه مدرک YA ‏‎چیست؟ ‏‎

مدرک YACEP برای چیست ؟ ‏‎
این مدارک جهت به پایان رساندن کارگاه ها و ورکشاپ های تخصصی و کسب مهارت میباشد و مثل رزومه شخصی شماست.

شما پس از گذراندن این ورکشاپ ها در صورتی که از قبل عضو مربیان بین المللی ۲۰۰ یا ۵۰۰ ساعته ، در سایت رسمی یوگا آلاینس باشید میتوانید این مدرک را در سایت رجیستر کنید.
‏‎توجه داشته باشید که مدرک ارائه شده YACEP در حکم مربیگری نمیباشد و فقط و فقط جهت گذراندن و حضور شما درکارگاه ها و ورکشاپ های تخصصی است ، که از قبل اعلام میشه برای شما مدارک مهارتی صادر میشوند .

‏‎شما پس از دریافت مدارک ورکشاپ ها ، در صورتی که عضو سایت یوگا آلاینس باشید میتوانید آن را در سایت در قسمت مربوطه که پس از اتمام دوره ها من کامل به شما راهنمایی خواهم کرد ، ثبت نمایید . ‏‎
«توجه داشته باشید در صورتی که مدرک دوره ی RYT را نداشته باشید و ورکشاپ های تخصصی را شرکت کنید ، میتوانید مدرک خود را بعد از شرکت و گذراندن دوره های مربیگری در سایت رجیستر کنید.» .

یوگا آلاینس چیست ؟
‏‎یکی از بزرگترین سازمان های بین المللی یوگا میباشد که مدرسه هایی با داشتن این امتیاز در سراسر جهان میتونن دوره های مربیگری بین المللی برگزار کنند و مدرک بین المللی برای هنرجو صادر کنند .

‏‎هنرجو بعد از دریافت مدرک میتواند در سایت رسمی یوگا آلاینس به عنوان RYT ثبت کند و اسمش به عنوان مربی بین المللی در این سازمان باشد. ‏‎

2 دیدگاه در “دوره ها و ورکشاپ های تخصصی با ارائه مدرک YA ‏‎چیست؟ ‏‎

  1. Rojin گفت:

    سلام عزیز
    چطور باید برای مربیگری یوگا ثبت نام اقدام کنم

    1. Tomik گفت:

      سلام روژین عزیز برای دریافت اطلاعات دوره مربیگری به شماره 09121949649 در واتس آپ پیام ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *